Τίτλος
|
Σελίδα
|
SIXSMITH P., ΤΣΑΛΙΚΗ E.
Άνω κάτω: Μια νέα άποψη στη μέθοδο project στα σχολικά προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
|
1
|
ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Ζ., ΠΑΡΑΔΕΙΣΑΝΟΣ Α., ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ Χ., ΝΤΕΜΙΡΤΖΗ Δ.
Δράσεις του ΚΠΕ Ελευθερίου - Κορδελιού
|
11
|
ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ Ε., ΚΡΗΤΙΚΟΥ Ε.
Πως διαγράφεται το προφίλ εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπ/σης Ανατολικής Αττικής που διέκοψαν μόνιμα ή προσωρινά την υλοποίηση προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΠΕ)
|
18
|
ΑΘΑΝΑΣΑΚΗΣ Α., ΑΓΑΖΑΝΗΣ Σ.
Σχεδιασμός, οργάνωση και εφαρμογή προγραμμάτων περιβαλλοντικής αγωγής και εκπαίδευσης στη σχολική μονάδα
|
28
|
ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Χ., ΞΑΝΘΑΚΟΥ Γ., ΑΝΔΡΕΑΔΑΚΗΣ Ν., ΚΑΪΛΑ Μ.
Η επίδραση του σχολείου και της εκπαιδευτικής προέλευσης των μαθητών στις στάσεις τους απέναντι στο περιβάλλον: Το παράδειγμα του θαλάσσιου περιβάλλοντος σε σχέση με τους άξονες της γνώσης και της δήλωσης δράσης
|
33
|
ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ Β.
Η βιωματική-επικοινωνιακή διδασκαλία και η ενεργός συμμετοχή των μαθητών κατά την υλοποίηση ενός ΣΠΠΕ
|
45
|
ΒΑΣΑΛΑ Π.
Η εξέλιξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση του Νομού Κεφαλληνίας από το 1985 μέχρι το 2005
|
53
|
ΒΟΥΚΟΥΝΑΣ Κ.
Παρουσίαση έρευνας που αφορά στη συμμετοχή καθηγητών και μαθητών στην περιβαλλοντική εκπαίδευση στο Νομό Χίου
|
64
|
ΓΕΡΟΝΤΕΛΗ Α. , ΤΣΕΒΡΕΝΗ Ι.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ως επιλεγόμενο μάθημα σε Πειραματικό Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο
|
75
|
ΓΚΑΝΑΣ Α., ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ Β.
Βιωματική - επικοινωνιακή προσέγγιση στην Περιβαλλοντική Αγωγή με την ευκαιρία δημιουργίας του περιβαλλοντικού μονοπατιού Μελιβοίας - Σωτηρίτσας
|
81
|
ΓΚΑΝΑΤΣΙΟΥ Π., ΓΚΟΒΑΡΗΣ Χ.
Διαπολιτισμική εκπαίδευση και παιδεία για την αειφορία
|
91
|
ΓΚΡΑΣΣΟΣ Γ.
Η λαϊκή αρχιτεκτονική και το ανθρωπογενές περιβάλλον ως θέμα για σχολικό πρόγραμμα ΠΕ
|
97
|
ΓΟΥΠΟΣ Θ.
Τα είδη προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που εκπονούν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
|
107
|
ΓΡΑΙΚΟΣ Ν.
Αξιοποίηση διεπιστημονικών διδακτικών τεχνικών στο σχεδιασμό ΣΠΠΕ το παράδειγμα του προγράμματος : Ο λόφος με την παλιά εκκλησία στη ζωή του χωριού μου
|
115
|
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α., ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ Ε.
Εκπαιδευτικοί και περιβαλλοντική εκπαίδευση: το παράδειγμα των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε σχολεία της Α/θμιας εκπαίδευσης στο Νομό Έβρου
|
125
|
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Μ.
Ο ρόλος του Υπευθύνου στην προώθηση των Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (αποτελέσματα μιας μικρής κλίμακας ποιοτικής έρευνας)
|
135
|
ΔΙΤΣΙΟΥ Μ.
Ο σχεδιασμός του πλαισίου αξιολόγησης του εκπαιδευτικού προγράμματος-Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Δημοτικό Σχολείο
|
143
|
ΔΙΤΣΙΟΥ Μ. , ΣΙΜΟΥ Π., ΠΑΥΛΙΚΑΚΗΣ Γ.
Νέοι προσανατολισμοί στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με όχημα το Εκπαιδευτικό Δράμα - Η εμπειρία από ένα επιμορφωτικό εργαστήριο
|
153
|
ΖΑΧΑΡΙΟΥ Α., ΣΥΜΕΟΥ Λ., ΚΑΤΣΙΚΗΣ Α.
Προγράμματα Δράσης στην Κοινότητα: μια εναλλακτική πρόταση προώθησης του κοινωνικού-κριτικού προσανατολισμού της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη σχολική διαδικασία
|
162
|
ΖΟΜΠΟΛΑΣ Α., ΚΟΥΒΕΛΗ Δ.,ΛΗΜΝΑΙΟΥ Β., ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Β.
Η συμβολή των ΣΠΠΕ στην αλλαγή στάσεων και πεποιθήσεων μαθητών και εκπαιδευτικών με στόχο το πέρασμα από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Περιβαλλοντική Αγωγή (η περίπτωση τριετούς εφαρμογής του προγράμματος σε ένα σχολικό συγκρότημα)
|
172
|
ΖΟΥΡΟΣ Ν.
Γεω-Περιβάλλον και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
|
181
|
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ Κ. Ε., ΑΝΑΣΤΑΣΑΤΟΣ Ν.
Η περιβαλλοντική ηθική μέσα από ένα ΠΠΕ για την οικολογικοποίηση της ύλης των μαθηματικών της Γ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου
|
191
|
ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ Ε., ΚΟΥΡΟΥ Μ., ΤΖΕΛΦΕ-ΑΝΕΣΤΗ Σ.
Η συμβολή των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην αποτελεσματικότητα του σχολείου
|
201
|
ΚΑΖΑΝΤΖΗ Α., ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ Γ., ΓΑΒΡΙΛΑΚΗΣ Κ, ΛΕΚΚΑΣ Θ.
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών για το Έργο «Σχολικά Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» κατά τα σχολικά έτη 2002-03 & 2003-04 και η άποψή τους για τα υφιστάμενα προβλήματα του θεσμού
|
210
|
ΚΑΛΑΘΑΚΗ Μ.
Ο ρόλος του συντονιστή σε ένα Σχολικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
|
226
|
ΚΑΛΑΜΠΑΛΙΚΗ Θ.
Η Παιδική Λογοτεχνία στα σχολικά προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας
|
236
|
ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ Δ.
Μεταβλητές που επηρεάζουν την ποιότητα της διαδραστικής μάθησης με αντικείμενο την ιστορική και φυσική κληρονομιά
|
242
|
ΚΑΠΙΩΤΑΣ Μ.
Διαθεματικότητα - Φυσικές Επιστήμες - Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
|
253
|
ΚΑΠΙΩΤΑΣ Ε. Μ., ΛΑΜΠΑΚΗ Κ.Ο., ΚΑΠΙΩΤΑ Μ. Μ.
Στατιστική Ανάλυση και Χαρτογραφική Απεικόνιση των Σχολικών Προγραμμάτων ΠΕ στη ΔΔΕ Ν Λέσβου
|
258
|
ΚΑΣΤΑΝΗ Κ.
Παρουσίαση ενός μεθοδολογικού εργαλείου ανάλυσης περιεχομένου περιβαλλοντικών προγραμμάτων
|
268
|
ΚΑΤΣΙΚΗΣ Α.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: από τα οράματα της εφηβείας στο ρεαλισμό της ωριμότητας
|
278
|
ΚΟΖΑ Χ., ΚΟΖΑ Μ., ΜΑΤΖΑΝΟΣ Δ.
Ανάπτυξη θεματικής ενότητας: Η θάλασσα και η ρύπανσή της, με τη μέθοδο project
|
288
|
ΚΟΛΟΒΟΥ Σ., ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΥ Ε.
Διερεύνηση απόψεων, στάσεων και συμπεριφορών των εμπλεκόμενων ομάδων και φορέων, ένα χρόνο μετά την υλοποίηση ενός ΣΠΠΕ στην περιοχή της Κάτω Τιθορέας
|
299
|
ΚΟΜΗΤΟΠΟΥΛΟΣ Π.
Τα Σχολικά Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
|
310
|
ΚΟΝΕΤΑΣ Δ.
Αποτελέσματα εφαρμογής τεχνολογιών για την υλοποίηση στόχων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (προστασία απειλούμενων πουλιών Ηπείρου-ΠΑΠΗ)
|
319
|
ΚΟΝΣΟΛΑΣ Μ., ΟΡΦΑΝΟΣ ΣΤ., ΤΟΓΙΑ Κ., ΧΟΥΡΔΑΚΗΣ Γ., ΦΑΤΣΕΑ Α.
Η παιδαγωγική και η διδακτική θεώρηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: Μια προσέγγιση μέσα από τα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκ/σης Δωδεκανήσου
|
327
|
ΚΟΣΜΙΔΗΣ Π., ΜΠΑΓΑΚΗΣ Γ., ΚΡΗΤΙΚΟΥ Ε., ΚΑΛΟΥΔΙΩΤΗ Σ.
Διερεύνηση της επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού σε πρόγραμμα εφαρμογής έρευνας δράσης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
|
339
|
ΚΥΡΟΥ Ν.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
|
349
|
ΛΑΜΠΡΟΣ Ι., ΑΛΑΜΑΓΚΟΥ Π.
Κέντρο Περιβαλλόντικής Εκπαίδευσης Αρναίας
|
358
|
ΛΕΚΚΑΣ Θ., ΚΟΛΟΚΥΘΑΣ Γ., ΚΑΖΑΝΤΖΗ Α., ΚΑΪΛΑ Μ, ΓΑΡΔΙΚΗΣ Δ.
Σχολικά προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης παρουσίαση της πορείας υλοποίηση του έργου τα σχολικά έτη 2002-03 και 2003-04
|
364
|
ΛΙΘΟΞΟΪΔΟΥ Λ.
Διαμόρφωση στάσεων και αξιών φιλικών προς το περιβάλλον στην προσχολική ηλικία - Ψυχολογικές διαδικασίες και μεθοδολογικές προσεγγίσεις
|
381
|
ΜΑΓΚΑΦΑΣ Λ., ΧΕΡΙΣΤΑNΙΔΗΣ Γ.
Διδακτικές μέθοδοι προσέγγισης στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση με τη χρήση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
|
389
|
ΜΑΚΡΙΔΟΥ Α.
Αλλαγή στάσης στη διαχείριση του νερού στα παιδιά της πρώιμης ηλικίας μετά από την εφαρμογή προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τη στήριξη του Πανεπιστημίου Αιγαίου
|
396
|
ΜΑΜΑΚΗΣ Γ.
Η περιβαλλοντική διάσταση των παιδαγωγικών συστημάτων κατά τη διάρκεια της ύστερης τουρκοκρατίας και οι προσπάθειες για τη σύσταση Μουσείου Φυσικής Ιστορίας στην Κρήτη
|
403
|
ΜΑΝΑΛΗΣ Π., ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ Σ., ΣΟΥΡΜΠΗ Α., ΠΛΑΤΑΝΙΣΤΙΩΤΗ Σ., ΜΑΚΡΙΔΗΣ Γ.
Ο παράγων χρόνος στα Σχολικά Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
|
413
|
ΜΑΡΑΣ Α.
Οι απόψεις της Ορθοδοξίας για το περιβάλλον ως πηγή έμπνευσης στη θεματολογία των Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
|
423
|
ΜAΡΔΙΡΗΣ Θ. Α., ΑΝΤΩΝΙΟΥ Ν., ΜΗΝΤΖΙΑΡΙΔΗΣ Κ., ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ Μ., ΑΤΖΕΜΗ Α., ΤΖΕΡΠΟΣ Κ., ΠΙΣΙΩΤΗ Α., ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ A.
Η βιοποικιλότητα πάει σχολείο - Το εθνικό θεματικό δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης: Βιοποικιλότητα - το εργαστήρι της ζωής
|
431
|
ΜAΡΔΙΡΗΣ Θ. Α., ΑΝΤΩΝΙΟΥ Ν., ΜΗΝΤΖΙΑΡΙΔΗΣ Κ., ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ Μ., ΑΤΖΕΜΗ Α., ΤΖΕΡΠΟΣ Κ., ΠΙΣΙΩΤΗ Α., ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ A.
Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματος του ΚΠΕ Καστοριάς, Μια Σταγονοπαρέα στη Λίμνη μας
|
440
|
ΜΕΣΣΑΡΗΣ Δ. , ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Ι.
Ολοκληρωμένο αποκεντρωμένο μοντέλο ανάπτυξης της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Αχαΐα στα πλαίσια της θέσης του Υπευθύνου ΠΕ - Συνδυασμός με ΣΠΠΕ
|
447
|
ΜΙΜΙΓΙΑΝΝΗΣ Α., ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Β.,ΜΑΤΘΟΠΟΥΛΟΣ Δ.
Περιβάλλον και υγεία: Περιβαλλοντκή διάσταση ενός προγράμματος Αγωγής Υγείας
|
458
|
ΜΠΑΓΙΑΤΗ Ε., ΦΛΟΓΑΪΤΗ Ε.
Ικανότητα μαθητών Δημοτικού να προβλέπουν αλληλεπιδράσεις πληθυσμών στις τροφικές αλυσίδες και διερεύνηση των εναλλακτικών τους αντιλήψεων
|
467
|
ΜΠΑΖΑΝΟΣ Π., ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ Σ.
Τα Content Management Systems στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση - Εμπειρίες από το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγράμματος ΠΕ με τη βοήθεια του PostNuke στο Γυμνάσιο Γαργαλιάνων
|
487
|
ΜΠΑΖΙΓΟΥ Κ.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για την αειφορία: Μια μεταμοντέρνα επαγγελματική πρόκληση για τους καθηγητές;
|
496
|
ΜΠΑΜΠΙΛΑ Ε., ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Μ., ΖΟΜΠΟΛΑΣ Α., ΦΡΑΝΤΖΗ Α., ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ Μ.
Η σχέση των στόχων και των δράσεων, όπως διατυπώνονται στα ΣΥΠ, με την ενεργή συμμετοχή των παιδιών στην επίλυση περιβαλλοντικών προβλημάτων
|
504
|
ΜΠΕΚΙΑΡΙΔΟΥ Α.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ειδική Αγωγή
|
512
|
ΜΠΙΑ Δ.
Σημασία των οργανωμένων επισκέψεων και εναλλακτική αξιολόγησή τους
|
517
|
ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ Α.
Γράφοντας ένα παραμύθι
|
525
|
ΝΑΧΟΠΟΥΛΟΣ Ν., ΞΑΝΘΑΚΟΥ Γ., ΚΑΪΛΑ Μ., ΟΡΓΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Γ.
Θεματικός προσανατολισμός σχολικών προγραμμάτων ΠΕ στα δημοτικά σχολεία του Νομού Πιερίας (1991-2005)
|
532
|
ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ Τ. , ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ Σ.
Οι διαφορετικές τεχνικές αξιολόγησης, κατά τη διάρκεια υλοποίησης του προγράμματοςΠΕ: περπατώντας στον πεζόδρομο Διονυσίου Αρεοπαγίτου
|
543
|
ΝΟΜΙΚΟΥ Χ.
Επίδραση προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε πολυπολιτισμική τάξη
|
553
|
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΚΗΣ Π.
Απόψεις της τοπικής κοινωνίας για τη διάχυση της ΠΕ και το ρόλο του Διευθυντή του σχολείου
|
562
|
ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Ι. , ΜΕΣΣΑΡΗΣ Δ., ΣΑΚΟΒΕΛΗ Π.
Η συνεργασία των φορέων στο Νομό Αχαΐας, μοχλός για την αναβάθμιση των ΣΠΠΕ
|
572
|
ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ Χ., ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ Δ., ΚΑΠΕΚΑΣ Σ.
Ο Βιότοπος της Κοιλάδας των Πεταλούδων
|
580
|
ΠΑΠΑΝΤΩΝΗΣ Μ.
Διαστάσεις των στόχων των Δικτύων ΠΕ
|
589
|
ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ Θ.
Η Συμβολή των Μη Κυβερνητικών Περιβαλλοντικών Οργανώσεων (ΜΚΠΟ) στην ανάπτυξη της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα
|
598
|
ΠΑΡΔΑΛΙΔΗΣ Ι. Θ.
Εφαρμογές λογισμικού για την υπολογιστική υποστήριξη προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
|
607
|
ΠΕΡΔΙΚΗΣ Γ.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Τοπική Ιστορία - Η περίπτωση των προγραμμάτων στα σχολεία Β/θμιας Εκπαίδευσης του Ν Πιερίας
|
615
|
ΡΟΥΣΣΟΥ- ΡΑΦΙΟΠΟΥΛΟΥ Ε.
Τρόπος διδασκαλίας-εκπαίδευσης-απόκτησης γνώσεων-ευαισθητοποίησης: ΠΕ Από τη θεωρία στην πράξη, Νερό πηγή ζωής, ευέλικτα, διαθεματικά, διαπολιτισμικά
|
625
|
ΣΑΒΒΑΝΤΟΓΛΟΥ Κ., ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ Σ., ΤΣΙΓΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ Ε., ΚΟΛΙΝΗ Κ., ΤΕΣΤΕΜΠΑΣΗ Α.
Δραστηριότητες του ΚΠΕ Έδεσσας & σύνδεσή τους με ΣΠΠΕ
|
635
|
ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ Α., ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ Δ.
Τα Σχολικά Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ως πυρήνες περιβαλλοντικής δράσης
|
643
|
ΣΑΚΟΒΕΛΗ Π., ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ Ι., ΜΕΣΣΑΡΗΣ Δ.., ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Κ., ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ Γ.
Κριτική αποτίμηση της εφαρμογής των ΣΠΠΕ στην Α/θμια και Β/θμια Εκπ/ση του Νομού Αχαΐας
|
652
|
ΣΚΑΦΤΟΥΡΟΥ Δ.
Από τους μαθητές με περιβαλλοντική εκπαίδευση προς τους πολίτες με περιβαλλοντική συνείδηση: μία πρόταση για τον σχεδιασμό των ΣΠΠΕ με αφετηρία τη σχολική εμπειρία
|
662
|
ΣΟΦΟΥΛΗΣ K., ΓΑΒΡΙΛΑΚΗΣ K., ΚΑΠΙΩΤΑΣ M.
Σχολικά Προγράμματα ΠΕ: Eνα Πλαίσιο για το Σχεδιασμό και την Αξιολόγηση του Σχεδιασμού – Φιλοσοφία, Δυσκολίες & Προοπτικές
|
669
|
ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΣ Ν., ΜΠΑΖΙΓΟΥ Κ.
Επίλυση προβλήματος: μια διδακτική μέθοδος στην υπηρεσία της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία
|
681
|
ΣΧΙΖΑ Κ., ΦΛΟΓΑΪΤΗ Ε.
Τα χαρτόνια εργασίας, ένα παιδαγωγικό εργαλείο στην υπηρεσία της ομαδοκεντρικής μάθησης
|
690
|
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ Δ.
Τα αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
|
700
|
ΤΑΜΟΥΤΣΕΛΗ Κ.
Αυτοαξιολόγηση με τη μέθοδο Vee-Heuristc: Ένα σύγχρονο εποικοδομητικό μοντέλο αξιολόγησης στην Εκπαίδευση για την Αειφορία
|
709
|
ΤΖΕΛΦΕ-ΑΝΕΣΤΗ Σ., ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ Ε.
Αξιολόγηση εμπειριών από την ανάπτυξη Σχολικών Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο 1ο Γυμνάσιο Χαλκίδας
|
719
|
ΤΣΕΒΡΕΝΗ Ι.
Η Αθήνα μέσα από τα μάτια των παιδιών - Μια ποιοτική έρευνα
|
726
|
ΤΣΙΛΙΔΟΥ Ε.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αγωγή στο Νηπιαγωγείο
|
735
|
ΤΣΙΜΑΚΗ Π.
Περιβαλλοντικά προγράμματα στο Νομό Ευρυτανίας
|
742
|
ΤΣΙΟΥΛΗ- ΑΥΓΕΡΟΥ Ε. , ΤΖΙΟΤΖΙΟΥ- ΜΗΛΙΩΝΗ Λ., ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ Γ.
Εκπαιδεύοντας το σχολείο για ένα βιώσιμο αύριο
|
746
|
ΦΟΥΣΕΚΗ Ε.
Το είναι και το έχειν στα προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης - Εμπειρική έρευνα και μια κατάθεση εμπειρίας
|
756
|
ΦΡΑΓΚΟΥ Ε.
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Το ταξίδι του νερού στον τόπο μας
|
766
|
ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ Μ., ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Μ., ΔΗΜΟΥ Α., ΖΟΜΠΟΛΑΣ Α., ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ Σ., ΜΠΑΜΠΙΛΑ Ε., ΦΛΩΡΟΥ Δ.
Η θεματολογία και τα κριτήρια επιλογής των ΣΠΠΕ
|
776
|
ΨΑΛΛΙΔΑΣ Β., ΜΑΝΩΛΗ Ν., ΓΚΑΤΖΕΛΗ Β.
Τα όρια και οι δυνατότητες της διαμορφωτικής αξιολόγησης στο πλαίσιο Σχολικού Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
|
784
|
ΨΑΛΛΙΔΑΣ Β., ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ Ε.
Υγροτοπικά οικοσυτήματα στην Ελλάδα και προσέγγιση τους στο πλαίσιο της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, εμπόδια και προοπτικές
|
790
|
ΨΑΛΛΙΔΑΣ Β. , ΚΑΡΡΑΣ, Κ., ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ Δ., ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ Δ., ΜΑΡΙΝΑΚΗ Α., ΘΗΒΑΙΟΥ Ι., ΜΙΧΟΥ Τ., ΣΙΜΙΤΖΗΣ Τ.
Η επίδραση του σχολείου και της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη νεολαία
|
801
|
ΨΑΛΛΙΔΑΣ Β., ΜΑΝΟΥΣΟΥ Ε. , ΚΟΥΡΟΥΖΙΔΗΣ Θ., ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ Ν., ΣΚΟΥΡΤΗ Π., ΠΑΠΑΠΑΥΛΟΥ Θ., ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ Π., ΣΠΑΝΟΣ Β., ΤΣΕΛΕΚΤΣΙΔΟΥ Π., ΚΩΣΤΟΜΟΙΡΗ Α.
Διερεύνηση των γνωρισμάτων των εκπαιδευτικών που συνοδεύουν μαθητές σε μελέτες πεδίου στο πλαίσιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σχετιζόμενης με φυσική αγωγή
|
810
|
Τίτλος
|
Σελίδα
|
ΑΓΑΖΑΝΗΣ Σ.
Ηριδανός ποτεμός: φύση, ιστορία, πολιτισμός
|
818
|
ΑΓΑΠΙΑΔΟΥ Π.
Εξερευνώντας το μεγαλείο του δάσους
|
825
|
ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ Κ.
Η αυλή του σχολείου - Παιχνίδια στην αυλή του σχολείου
|
835
|
ΑΚΡΙΩΤΟΥ Α., ΠΙΤΣΙΝΗ Α., ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ Φ.
Υγρότοποι! Τόποι και τρόπος ζωής
|
844
|
ΑΛΕΒΙΖΟΣ Α.Α., ΠΟΥΛΟΥ Β.Ε.
Ρεματιά Χαλανδρίου: χθες, σήμερα - αύριο;
|
850
|
ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ Γ.
Η Τζοκόντα στο χώρο: ένα χαμόγελο
|
859
|
ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΥ Κ.
Περιβαλλοντικό παραμύθι σε δημοτικό σχολείο διαπολιτισμικής εκπαίδευσης: Συνεργατική προσέγγιση
|
866
|
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Μ. , ΚΟΠΑΝΟΥ Ε. , ΜΑΓΑΛΙΟΥ Κ.
Το Βαρούσι μια παραδοσιακή γειτονιά γεμάτη αναμνήσεις
|
877
|
ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Α., ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ Ν., ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ Κ.
Λιγνίτης-Φως: Λιγνιτωρυχείο Αλιβερίου
|
882
|
ΒΑΪΡΙΝΟΥ Κ.
Τα απειλούμενα ζώα του τόπου μας
|
892
|
ΒΑΛΑΤΑ Χ.
Θάλασσα - πηγή ζωής:Εφαρμογή ενός προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης σε παιδιά με αυτισμό
|
900
|
ΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ Φ.
Θάλασσα· απ' την ακτή Αλίμου Αττικής, στις θάλασσες της Ελλάδας, στις θάλασσες του κόσμου
|
905
|
ΒΕΡΡΑΣ Σ.
Ο κύκλος του νερού στη φύση
|
909
|
ΓΑΛΟΓΑΥΡΟΣ Φ.
Το ταξίδι του νερού στη λίμνη Πολυφύτου Σερβίων
|
917
|
ΓΕΩΡΓΟΥΛΗΣ Γ. Κ., ΣΟΥΦΗ Δ.
Ποταμοί οι δρόμοι του νερού. Ευλογία ή κατάρα;
|
924
|
ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ Δ. , ΔΕΜΠΕΓΙΩΤΗ Ο. , ΤΑΡΟΥΣΗ Μ.
Ευρώτας ποταμός: από τις πηγές ως το Δέλτα
|
933
|
ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ Θ. , ΣΠΑΝΟΜΗΤΣΙΟΣ Σ.
Σχεδιασμός, κατασκευή, και λειτουργία βασικών διεργασιών για την παραγωγή εναλλακτικών μορφών υγρών καυσίμων (βιοπετρέλαιο) με χρήση φυτικών ελαίων ως πρώτης ύλης
|
940
|
ΔΑΡΓΙΝΙΔΟΥ Λ. , ΚΑΠΝΑΣ Σ.
Διαχείριση οικιακών απορριμμάτων - Επαναχρησιμοποίηση
|
944
|
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Μ., ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ Δ.
Το νερό, ένας πολύτιμος φυσικός πόρος
|
948
|
ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Φ., ΤΕΡΛΙΜΠΑΚΟΥ Ζ.
Στρατευμένοι στ' όραμα μιας βιώσιμης πόλης
|
954
|
ΖΑΓΑΝΑΣ Κ.
Ενέργεια και περιβάλλον - Η εξοικονόμηση ενέργειας
|
962
|
ΖΑΡΑΒΕΛΑ Δ., ΒΡΥΩΝΗΣ Δ.
Το σταυροδρόμι του Νότου - Το λιμάνι της Καλαμάτας
|
972
|
ΖΑΧΑΡΟΣ Ε.
Η διαχείριση των απορριμμάτων και η ανακύκλωση υλικών
|
980
|
ΖΟΥΖΙΑ Β., ΜΠΑΚΑΛΗ Μ.
Το νερό, δώρο της φύσης
|
990
|
ΘΑΝΑΣΙΑ Ν.
Η Γη μας: τόσο όμορφη, τόσο εύθραυστη
|
997
|
ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ Δ.
Η αυλή του σχολείου μας
|
1007
|
ΘΥΜΑΡΑ Μ.Μ.
Ήπιες μορφές ενέργειας στο σχολικό και οικιακό περιβάλλον
|
1017
|
ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΣ Π., ΑΓΓΟΥΡΑ Ε., ΟΡΔΟΥΜΠΟΖΑΝΗ Θ.Ε.
Απ'τ' όνειρο στην πράξη - Η ανάπλαση του Δήμου Δραπετσώνας μέσα από τα μάτια των μαθητών
|
1022
|
ΚΑΛΑΘΑΚΗ Μ., ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΑΚΗ Α.
Τρόποι παρέμβασης των μαθητών στην διατήρηση και ανάδειξη του φυσικού περιβάλλοντος στις πηγές Κάτω Βρύσης Αστριτσίου-Από το σχεδιασμό στην υλοποίηση
|
1027
|
ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ Δ., ΚΥΡΙΤΣΗ M. , ΛΙΑΚΟΥ Μ.
Ο Πολίτης του Κόσμου
|
1034
|
ΚΑΛΥΒΑΣ Ι.
Μέλισσα και Μελισσομική χλωρίδα περιοχής
|
1043
|
ΚΑΜΠΑΓΙΑΝΝΗ Ε.
Η εκτροπή του Αχελώου και οι επιπτώσεις στο περιβάλλον
|
1049
|
ΚΑΜΠΑΝΤΑΗΣ Σ., ΚΑΡΙΜΑΛΗ Α.
Τα πουλιά επιστρέφουν στο άστυ
|
1057
|
ΚΑΜΤΣΙΟΥ Ν., ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ Ε.
Ενέργεια, ενεργώ φιλικά
|
1067
|
ΚΑΝΑΡΗ Δ.
Τα δάση της Σάμου: Προβλήματα και προοπτικές
|
1077
|
ΚΑΡΑΜΒΑΚΑΛΗ Κ., ΚΑΡΙΜΑΛΗ Α.
Νερό
|
1087
|
ΚΑΣΤΡΑΝΗ Κ.
Η ιστορία του σκουπιδιού που έγινε βιβλίο
|
1096
|
ΚΕΧΑΓΙΑ Μ., ΣΑΡΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ Κ., ΖΑΒΕΑ Ε.
Η αξιοποίηση παλιότερων οικιστικών μοντέλων για τις βελτιωτικές παρεμβάσεις στο σύγχρονο αστικό περιβάλλον
|
1105
|
ΚΕΧΡΗ Ζ., ΚΟΤΡΟΖΟΥ Κ.
Δημιουργία Εικονικής Αγροτουριστικής Μονάδας
|
1115
|
ΚΟΚΚΑΛΗΣ Σ., ΤΡΙΚΑ Μ.
Βιώσιμη ανάπτυξη - Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
|
1124
|
ΚΟΛΟΒΟΥ Σ.
Σχεδιασμός και υλοποίηση του προγράμματος: Κηφισσός ποταμός, ο υγρότοπος της περιοχής μας
|
1130
|
ΚΟΡΔΟΓΙΑΝΝΗΣ Γ., ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΑΚΗ Μ.
Περισυλλογή, ταξινόμηση και εκμετάλλευση ελαστικών οχημάτων
|
1140
|
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ Β.
Περιβαλλοντικά προβλήματα Δήμoυ Νικαίας
|
1149
|
ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ Ε., ΜΗΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ Χ.
Μυγδονία, μια εικόνα βγαλμένη από τα παλιά
|
1156
|
ΛΕΜΠΕΣΗΣ Κ., ΜΠΑΛΙΑΚΟΥ Α., ΖΑΧΟΣ Δ.
Από τη φτερωτή στον υδροστρόβιλο
|
1161
|
ΛΙΝΑΡΔΟΥ Δ.
Ελιά: ένα δέντρο μοναδικό στο πέρασμα των χρόνων
|
1168
|
ΜΑΝΩΛΑΚΗ Τ.
Φαρμακευτικά και αρωματικά φυτά για ένα πιο ανθρώπινο περιβάλλον
|
1176
|
ΜΑΝΩΛΙΟΥΔΗΣ Σ.
Σύνδεση του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος για μια βιώσιμη ανάπτυξη
|
1182
|
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ Ι.
Το σχολείο που μ αρέσει
|
1191
|
ΜΑΡΚΙΔΗΣ Ν. , ΒΟΥΛΓΑΡΗ Α. , ΑΠΑΝΩΜΕΡΙΤΑΚΗ Ο.
Η άγρια πανίδα του χωριού μου ελαττώνεται και τα σκυλιά μας τα λένε αδέσποτα Τι φταίει;
|
1196
|
ΜΟΛΥΒΑ Σ., ΣΤΟΪΔΗΣ Π.
Βιομηχανική Κληρονομιά της Πόλης μας
|
1203
|
ΜΠΑΚΟΥ Μ., ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ Μ.
Προσεγγίζοντας την αέρια ρύπανση μέσα από ένα ΣΠΠΕ στο 2ο Γυμνάσιο Καισαριανής
|
1213
|
ΜΠΑΛΙΑΚΟΥ Α., ΛΕΜΠΕΣΗΣ Κ., ΖΑΧΟΣ Δ., ΛΙΤΟΣ Δ.
Διαχείριση υδατικών πόρων: Νεροπεριπέτειες - Νεροδιαδρομές
|
1222
|
ΜΠΑΤΣΙΟΥ Μ.Δ. , ΜΙΡΓΚΟΥΔΗ Μ.Χ.
Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο σχολικό περιβάλλον: Μελέτη μιας χαρακτηριστικής περίπτωσης
|
1229
|
ΜΥΛΩΝΑ Γ., ΧΑΤΖΗΑΜΠΕΡΙΑΔΗΣ Η.
Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της ΑΕΒΑΛ και η μελλοντική της αξιοποίηση ως βιομηχανικού μνημείου
|
1239
|
ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ Η., ΣΛΗΦΚΑΣ Γ.
Κερκίνη: Ανακαλύπτοντας τη μαγεία της λίμνης
|
1243
|
ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ Α.
Περιβαλλοντική χωρητικότητα κυκλοφορίας οδών - Εφαρμογή σε οδούς της Τριανδρίας Θεσσαλονίκης
|
1247
|
ΝΤΕΜΙΡΤΖΗ Δ.
Το νερό στον Εύοσμο (χθες-σήμερα-αύριο) χρήση, διαχείριση
|
1251
|
ΠΑΛΑΖΗ Χ.
Μορφές ενέργειας φιλικές προς το περιβάλλον: Φυσικό Αέριο - Ηλιακή Ενέργεια
|
1260
|
ΠΙΓΓΕΛΙΔΟΥ Κ.
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Μεταλλαγμένος πλανήτης η Γή;
|
1265
|
ΠΙΕΡΡΑΤΟΣ Θ., ΟΓΛΑΝΗΣ Β.
Ένα ταξίδι στα άστρα
|
1274
|
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ Ζ.
Ο Ναυτίλος ταξιδεύει στη Χαλκίδα
|
1283
|
ΠΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ Τ., ΣΟΛΑΡΗΣ Ι.
Τραγούδι είναι η ζωή και η πόλη να μυρίζει γιασεμί
|
1292
|
ΣΑΜΑΡΑΣ Χ., ΚΟΥΤΡΟΤΣΙΟΥ Ε.
Λίμνη Δύστου: Η αρχόντισσα του κάμπου
|
1299
|
ΣΕΧΙΔΟΥ Ο., ΜΠΟΛΗΣ ΧΡ., ΧΑΛΚΙΔΗΣ Α.
Αρχιτεκτονική του Δρυμού και φυσικό περιβάλλον
|
1305
|
ΣΙΟΛΑ Π.
Το νερό
|
1314
|
ΣΚΟΥΝΤΖΗΣ Γ.
Ενέργεια: Σύμμαχος ή Εχθρός
|
1320
|
ΣΠΑΝΟΜΗΤΣΙΟΣ Σ., ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ Θ.
Μέτρηση αιωρούμενων σωματιδίων στο προαύλιο του σχολείου και τις αίθουσες διδασκαλίας-Μέτρηση όξινης βροχής
|
1326
|
ΣΤΑΓΙΑΝΝΗ Α.
Μια καινοτόμος δράση που έχει ως σκοπό τη δημιουργία περιβαλλοντικά υπεύθυνων και ενεργών αυριανών πολιτών, δραστηριότηες από την υλοποίηση ΣΠΠΕ κατά την τριετία 2002-05
|
1332
|
ΣΤΑΘΕΑ Μ., ΨΥΧΟΓΥΙΟΠΟΥΛΟΥ Π.
Δύο προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης στο σχολείο και στη σχολική βιβλιοθήκη: Μάνη και Κωνσταντινούπολη ιστορία, ήχοι και εικόνες
|
1339
|
ΣΤΑΜΑΤΟΥΛΑΚΗ Α., ΚΑΒΟΥΡΑΣ Μ., ΒΑΦΙΑΣ Δ., ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ Γ., ΨΩΡΑΣ Π.
Γύρω, γύρω όλοι: σπόρος,σχίνος, περιβόλι
|
1345
|
ΣΤΕΛΛΑΚΗ Π.
Το σχολείο που μ'αρέσει
|
1353
|
ΣΤΕΡΠΗ Χ.
Το λιμάνι της Χαλκίδας
|
1359
|
ΣΤΡΙΓΚΟΥ Δ.
Αισθητική και λειτουργική ανάπλαση της αυλής του Σχολείου μας
|
1368
|
ΣΤΥΛΙΔΟΥ Μ.
Ο αέρας που αναπνέουμε στο Πανόραμα
|
1376
|
ΣΥΜΙΝΗΣ Ν.
Καταγραφή και ανάδειξη αγροτικών δρόμων και περιβαλλοντικών μονοπατιών περιοχής Σκουτάρου, Δήμου Πέτρας
|
1386
|
ΣΥΝΟΔΙΝΟΥ-ΚΑΜΗΛΟΥ Α., ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Ο., ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΙΔΟΥ Χ.
Δυτικές ακτές Κεφαλληνίας - Θαλάσσια είδη που απειλούνται με εξαφάνιση
|
1391
|
ΣΥΡΜΟΓΛΟΥ Α.
Όλα τα σκουπίδια δεν είναι άχρηστα υλικά
|
1397
|
ΤΖΑΣΤΑΣ Γ., ΧΑΤΖΗΜΗΛΙΟΥΔΗΣ Ν.
Οι δρόμοι της νανόχηνας: Εμπειρίες και συμπεράσματα από τη δράση σχολικών περιβαλλοντικών ομάδων στην προστασία απειλούμενων ειδών της ελληνικής πανίδας
|
1412
|
ΤΖΟΥΡΑ Μ., ΚΟΝΤΟΣ Π.
Ερευνώ το θαλάσιο κόσμο και την ακτή της περιοχής μου
|
1419
|
ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ Ι.
Φαινόμενο θερμοκηπίου-Κλιματικές αλλαγές
|
1423
|
ΤΣΑΓΛΙΩΤΗΣ Ν.
Ηλιακή Ενέργεια; Ναι, ευχαριστώ: ένα ΣΠΠΕ με παιδιά της Στ' τάξης του Δημοτικού Σχολείου, το οποίο συνδυάζει τυπικές και μη τυπικές διδακτικές και μαθησιακές διαδικασίες
|
1430
|
ΤΣΙΓΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ Ε.
Το ποτάμι μας -Εδεσσαίος ή Βόδας
|
1440
|
ΤΣΙΓΚΟΥ Α., ΓΚΑΜΠΕΝΗΣ Χ.
Βουρκάρι Μεγάρων: Ένας υδροβιότοπος με ιστορία
|
1449
|
ΤΣΙΛΑΦΑΚΗΣ Ι., ΒΕΛΤΣΟΥ Α.
Ήχος και Φύση
|
1458
|
ΤΣΙΜΠΟΣ ΧΡ.
Περιβάλλον και Διατροφικές συνήθειες
|
1466
|
ΤΣΙΟΠΤΣΙΑΣ Ι., ΖΗΣΑΚΟΥ Α.
Κλιματισμός, Βιοκλιματισμός και επιπτώσεις στο περιβάλλον
|
1470
|
ΤΣΟΛΑΚΙΔΟΥ Α., ΔΙΟΝΥΣΟΠΟΥΛΟΣ Δ.
Το δίκτυο της τηλεθέρμανσης της πόλης της Πτολεμαϊδας: Περιβαλλοντικές και άλλες προεκτάσεις
|
1474
|
ΤΣΟΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ Ι.
Οι Συκιές του χθες και του σήμερα, το Σχολείο μας
|
1477
|
ΤΣΟΧΑΝΤΑΡΙΔΟΥ Μ., ΜΠΑΚΑΛΗ Α.
Φάγαμε ψωμί και αλάτι/Ο κύκλος του ψωμιού
|
1487
|
ΧΑΜΑΛΙΔΟΥ Ε.
Σώμα και Περιβάλλον: Δυο χώροι στους οποίους κατοικώ, τους οποίους μοιράζομαι, φροντίζω και αγαπώ
|
1494
|
ΧΑΝΟΣ Ν.
Το λιμανάκι του Κερατσινίου και οι γύρω ακτές - Κάθε λιμάνι και καημός
|
1501
|
|
|